STREJK.

Varför ska min kropp envisas med att ge mig en besvärlig feber såhär på kvällen så att de knappt går att plugga matte? Nu strejkar jag mot huvudverken, vill inte ha det, tänker inte ha det, GONATT. Får se hur det blir med skolan imorgon, men asså gaaah, måste typ komma på musiken vid två till fem iaf. Huvudvärkstabetter är de som gäller då vill jag lova. Hade ju varit kul att se på rollspelet med vid lunch i aulan.. Får som sagt se hur allt blir.
KISSES AND HUGS.



Turkiet 2010.
jag längtar tillbaks lite..

Kommentarer
Postat av: Paulina hilding

Jag hade sån tur så jag hittade säkert 5 par gamla levis i min mammas garderob som jag fick göra till shorts, men annars är det secondhand butiker som gäller! det har nästan alltid :) och om du vill ha ett par som redan är klara som short så är det bara gå till närmaste levis butik :) ÅH TACK! kram

2011-03-30 @ 23:28:36
URL: http://paulinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0