I'll catch you when you fall.

Hej! Idag hade jag en riktigt rolig eftermiddag tillsammans med André och Sofia. Tänk vad många roliga saker det finns att snacka om, såsom killars tröghet (ta inte illa upp killarhaha), sweatshirts och felsägningar till exempel. riktigt roligt hade vi! :) Nu sitter jag och pluggar lite matte i soffan men ska ut och ta lite luft, rensa hjärnan lite så att säga :) Förresten! Nu har jag äntligen bestämmt mig, det blir gymmning på worldclass, trots att min första gymkompis "ehm Van" överav mig.. Haha, skojar bara me dig ;) Så det ska jag fixa imorgon med! Kuligt! C ya!

Kommentarer
Postat av: V

mallan då, du kan låtsas att jag springer på löpbandet bredvid dig när du tränar :*

2011-01-27 @ 17:17:20
URL: http://niondejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0