By Elin Kling



Lite inspirerande bilder av Eling Klings snygga outfits. :)
Vilken gillar ni mest?

Äntligen hemma! Eller, kom hem för någon timma sen efter en hektisk dag. Först skola, sen stan med Fia på jakt efter knäststrumpor etc. Hittade både det och en skinnjacka(!) konsigt nog. Skönt att jag äntligen har hitten en i allafall, fick nämligen inte tag på någon förra året..
Sen fick jag gå tillbaka till skolan och hämta lite böcker som jag hade glömt, smart nog. Och, tillslut kom jag till gymmet och körde lite där. Kände att jag inte behövde köra så mycket i och med min lilla promenix fram och tillbaka haha men lite blev det.

Nu ska jag snart in till stan till Fia med henne och Lisa och sen så blir det myskväll. Förhoppningsvis kommer också Anna! :)
(Krya på dig Fridaa, jag tänker på dig!)
Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0