LIGHT'S GONE, DAY'S END.

Går omkring och irriterar mig inför morgondagen som endast kommer bestå av en enda lektion, idrott. Ovärt är ordet. Men jag tänkte ändå försöka göra något av dagen (förutom att plugga), och tänkte då direkt efter idrotten ta mig till gymmet och köra lite.
Så nu ska jag ta och packa ihop lite grejer inför det, sen ska det sovas ! Gick och la mig "way to sent" igår..

Förresten: SAKNAR dig Kariiin !! Det är bra tomt utan dig ska du veta. Men hoppas du har det hur bra som helst i allafall, det ser så ut på bloggen din ! PUSSochkram på dig ! ♥



Kommentarer
Postat av: EmelieFredén

hej ! veckans blogg är igång på bloggen igen och om DU är intresserad av att vinna en länk och ett helhjärtat omdöme och reklam så klicka in dig på bloggen, vidare till kategori "tävlingar" oich anmäl dig :D ! kram

2011-09-01 @ 10:27:57
URL: http://emeliefreden.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0