Onsdag

Gisses. En minst sagt händelserik dag. Men kul var det och det är ju det viktigaste, right?
Kramp i magen ett antal gånger och sprungit genom Norrköpings gator som en jag vet inte vad. Fia och Anna drog hem vid 4 men Frida o jag drog vid 6. Feint döe! :)

Och det bästa av allt, jag har "minilov." Tre tummar upp för det kör vi på! (y)


lunch på PAUS. Mycket gott!                                               (suddig, jag vet)

Hahahaha Frida och jag ladde upp med lite gott till tågresan hem. 2 stycke chokladbollar var, vad sägs om det ;)
Nu blir det Bonde söker fru och i morgon ska jag klippa mig :o Blandade känslor, både: Bra! och Hjälp! haha!
Vi hörs sen, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0