Pepparkakans dag


lite dålig bild, jagvet. det kommer kanske fler bra senare ;)

Hemma från Jul- och Lucia konserten nu. Underbart och hur fint som helst. Det var ju nästan så att man ville slänga på sig lucialinnet, på med glittret och tända ljuset o ställa sig i luciatåget.
Folkunga... Bara ordet ger mig nostalgi. Och att träffa alla lärarna igen.. De som har tjatat på oss om att "vi måste plugga till det här och det här osv." Riktigt gulliga har jag nu insett att våra lärare har varit. Speciellt Lennart haha! En så otroligt skön snubbe det där asså! Kram pårej' Lennart haha:)
Folkunga.. Tror inte alla förstår hur tiden där har varit riktigt. Tror inte att alla kan förstå för den delen heller. Nu, efteråt när man har något annat att jämföra med blir känskan av Folkunga ännu starkare.

Förresten. Bara så ni vet så äre pepparkakans dag idag haha ;) Mumma.

Nog om det. Nu ska jag sooova o förhoppningsvis pallra mig upp till skolan imorgon med. Har ju musik 8.10 medans mina klasskamrater har sovmorgon till 10.50, hääärligt.
SUSSIEPUSSIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0