love isn't love until you give it away.

Godmorgon!
Sitter här i min mysiga säng och bloggar och funderar på att klä på mig lite, sitter nämligen här i pyssejamas forfarande haha. Var nog rätt så bra att jag var hemma igår känner jag nu. Somnade med datan i knät igår på eftermiddagen och gick o la mig rund 11. Idag vaknade jag vid halv 12 när telefonen ringde. 12 och en halv timmars sömn, de e inte så dåligt. Hade tydligen varit så trött så att jag inte ens hade vaknat när hantverkarna var här hemma och snickrade imorse, väldigt olikt mig ska ni veta.

Har i allafall tagit en lugn morgon med frulle i soffan framför tv:n. Mys!
Idag har jag bestämmt att julkänslklan ska komma fram på riktigt hos mig så det blir helt enkelt lite julfix. Granen ska upp och julmusiken på. Julklapparna som jag FORFARANDE INTE är klar med att köpa på väl inhandlas imorgon eller nått. Dan före julafton.. Åh vad jag är bra. Not.

Tänkte försöka hinna gå ut och ta lite julbilder med men det känns inte som om tiden är problemet. Jag tror det är KYLAN. Det är ju så jädra förbaskat sjukt kallt ute haha. Men vi får se!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0