Skumt.

Kommer inte på någon bättre headline så det får bli: Skumt helt enkelt, för det är exakt vad det är. Jag, som har sökt in till en sam-ekonomiklass tillsammans med flera andra i min klass har idag har vi fått reda på att vi går i en sam-entreprenörklass. Bara sådär, ingen har sagt ett ord innan eller någonting. De har lottat bland alla som kommit in på sam-ekonomi och några av oss har nu fått gå här. Det verkar som om lärarna försöker dölja det och och vi är helt förvirrade.. Nu går jag alltså i en entreprenörklass men hälften entreprenörer och hälften ekonomer.. Askonstigt. Så pappa har ringt till rektorn idag och dte ska fixat nått möte eller nått så vi kan reda ut skiten, i och för sig så trivs jag rätt bra nu här så vi får se..

Och första läxan idag då: Skriva en sida om vad man tyckte om en föreläsning som vi såg på youtube idag. Den var bra i och för sig men neej, inte kul att skriva ett helt A4 om den.

Det var lite av min vardag, hur är er? ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0