Dagen efter

Fett kul 0-ning igår måste jag säga! Vi körde lite olika lekar, badade i en fontän och sjöng/skrek på gator och torg i hela Lkpg! Skitkul! men också en del straff som ägg, mjukost och grädde!
Så här såg min 0-nings t-skirt efter gårdagens händelser, får se hur den ser ut efter i morgonkväll... :) rätt så ren fortfarande tycker jag.. ;)


den lilla texten är "katig", jag råkade nämligen säga emot 3.orna en gång.. riskabellt kan jag säga

 Nu ska jag börja på min undebara datauppgift sm är tills på måndag, nämligen att skriva ett A4 om en föreläsning som vi såg på youtube. Och jag måste göra den nu för jag okmmer inte hem i helgen, ska till västervik och hälsa på mina kusiner som har kommit hem efter ett år på Nya Zeeland! Guuuud va kul det ska bli!
kraam nu ska jag käka pizza!


Kommentarer
Postat av: astrid

finfin tröja! ;p vi ska börja med det i morron kväll, klottra på tröjor asså ^^<3

2010-08-19 @ 19:29:01
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0