Maybe in another life.

Alltid lika mysigt att komma till mormor. Det blev paketöppning och sedan bjöds det på god mat och tårta. Extra kul blev det eftersom jag fick övningsköra både dit och hem. När vi väl kom hem igen var klockan nästan åtta och då slängde jag mig i soffan, spelade wordfeud med mamma och bror och hade melodifestivalen på i bakgrunden. Haha, elektronikberoendefamiljen? Lite mysigt hur som. Ikväll måste jag lägga mig i tid för imorgon är det en viktig dag, jag ska på sommarjobbsintervju. Stället, campingen som jag söker jobbet hos, ligger precis vid vårt sommarställe vilket är supersmidigt! Om jag får det det vill säga. Vi får se hur allt går och vad som händer, men detta är ju att komma en bit på vägen i allafall. Någon lång somvorgon blir det alltså inte för min del, tar ju en stund att åka till landet och 11.15 börjar intervjun. Hoppas alla haft/har en bra lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0