29 mars.

Blev ingen glasspremiär på Bosses idag. Eller okej då, jag hade chansen men ae, frös fasen som en idiot så glass kändes inte riktigt som ett bra alternativ just då efter skolan. Men glass fick jag allt ändå idag när jag, Van och Sandra hängde med Louise hem till henne under vårt lilla hål vi fick i och med att vi inte hade någon svenska. Det blev massvis med marängsvissätande och mmm, det var gott! Fek efter det och sen slut på skoldagen.
Kom hem ganska tidigt som ni förstår, redan vid halv två, och har tills nu skrivit lite personliga brev och svenska. Nu väntar jag in Mariam som ska komma hit och vi ska planera vår idrottslektion vi ska ha på tisdag. Kämpa på!


Kommentarer
Postat av: fia

fiiiiin

2012-03-29 @ 22:31:59
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0