28 mars.

Hejsan. Är lite tråkig idag, men har inte så mycket att skriva om. Skola-sång-Scen och Kabaré, ah, min dag helt enkelt. Imorgon hoppas jag på en fin dag för jag vill faktiskt äta årets första Bossesglass, punkt slut. Hörde ni det vädergudar? Bra. Annars då? Jo det är bra, har spenderat kvällen med gosaker och lite snyftande till One Three Hill, mysipys. Har också insett något hemskt, nu har jag ju faktiskt tittat ifatt alla avsnitt som går för tillfället, i famtiden måste istället vänta på att avsnitten kommer ut på nätet innan jag kan kolla på dem, fasen va tråkigt.. Inget mer OTH tittande när man vill inte... Tråk. Annare är allt rätt bra för tillfället faktiskt, like.


skulle inte vara fel, inte fel alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0