26 mars.

Älskar känslan efter man har varit och tränat, så härlig! När jag kom till gymmet började jag med att gå i en halvtimma och efter de blev det som sagt BodyCombat. Hade helt lyckats glömma bort vad de passet faktiskt innebar insåg jag när vi väl drog igång haha. Lite känslan av att "ohohh.. fighting, trodde vi skulle köra typ dans?", haha. Men det var kul när vi väl började, och jobbigt! Har käkat lite och ska nu antingen sätta på ett OTH-avsnitt/90210-avsnitt eller slänga mig i soffan framför TVn, får se vilket som kännas mest lockande. Imorgon är det tisdag vilket betyder endast en lektion-weho. Troligtvis blir det en sväng till gymmet efter det och vid två, rep inför Vägörenhetskonserten.
Ha en bra kväll! LOVE



italieeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0