Det bästa som jag vet.

Första dagen i skolan avklarad. Bara X antal kvar nu, jippeey haha. Nädå nu ska jag inte va sån. Kan dock inte säga att jag med glädje studsar upp ur sängen på morgonen men det funkar. Antar att det så småningom blir skönt att komma in i de vanliga veckorutinerna igen. Dagen har varit helt okej faktiskt, men hektisk! Fram till torsdagens skoldag skulle jag nämligen behöva befinna mig på två ställen samtidigt, vilket ni troligen förstår inte är det lättaste och ganska omöjligt. Men det får gå! Det ska gå! Får ta och planera och kompromissa, brukar funka bra.
Har läst lite företagsekonomi och ska nu ta och krypa ner i min mysiga säng och kika på One Three Hill, grejjtans.

och såklart:... GRATTIS Van som idag fyller 18 !! Puss på dig finis.

982913-11-1325700099881_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0