Life goes on.

Livet går vidare. Saker och ting händer, roliga/tråkiga. Alla måste dem väl ske någon gång. Det blir bara förjävligt när de dåliga sakerna faktiskt inträffar... Men som sagt, life goes on och det är bara att kämpa vidare. Det blir bättre. Förhoppningsvis.

:Detta var en liten påminnelse till mig själv (och andra?) i svåra stunder.

Bloggen blir nog inte densamma som förut på ett tag nu på grund av olika saker men det kan ändå vara skönt att skriva av sig lite ibland känner jag.

Studiedag idag-gött. Har dock inte gjort mycket vettigt alls, har fortfarande för mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Men litelite plugg gjort och har nu även varit på andra teaterlektionen vilket var riktigt kul. För en gång skull höll sig tankarna till det jag ville att dem skulle-teatern. Hoppas på att jag även kan samla tankarna imorgon på svenskaskrivningen, annars vet jag inte hur det kommer gå. Men nu satsar vi på positiva tankar-det kommer gå bra !
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0