8 januari.

Tjaotjao bloggen. Guess what? Jag sitter för tillfället och skriver årets första sommarjobbsansökan, yää. I år ska jag banne mig ha sommarjobb asså haha! Har även pratat med min finfina kusin i telefon, och om allt går bra så kommer hon även hit till Linköping nästa helg-lääängtar! Skulle vara så kul! Finfina Agnes. :)
Sista lovdagen idag med vilket suger. Gillar ju lov. Vill ha mer av det. Inget att göra åt dock. Ska vara på plats i skolan 8.00, najs. Nu måste jag skicka iväg sommarjobbsansökan, hoppa in i duschen och sen gå till sängs. Ska vara pigg, glad och fit for fight imorgon! Bye guys




8 januari 2012 betyder också tre månader tillsammans med min Gabriel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0