SKYPE.

Är lite glad för en sekund faktiskt, och det behövs att få vara när man är sjuk, tro mig! Är glad för att jag ikväll, istället för att baara sega och sega, tog mig i kragen och fixade ett Skype-konto! Är också glad för att sen kunde Skypa med Karin (och Elli ett tag haha) i USA i drygt en timma! Så himmla härligt att få prata med tjejen, känns lustigt att under ca 6 månader endast sett henne på bilder.. Fick massa energi av samtalet, trots att det hackade och bröts massa gånger. Ska bli himla kul att ses i juni månad när hon kommer hem. En stor fet puss till dig Karin kommer här: PÖSS. :)
Ae nu tog energin slut, trött igen. Kanske dags att sova, måste verkligen plugga imorgon med, måste..
Hoppas alla har/har haft en fin lördagskväll!

Haha, söt bild på Karin och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0