Man vet så lite om sig själv.

Hej från en något piggare Malin! Det stämde alltså, mår som sagt redan bättre, efter att bara käkat medicin i i ett dygn. Ser verkligen fram emot att bli helt frisk nu! :) Och faktiskt.... ser fram emot att komma tillbaka till skolan. Beäknar att må tillräkligt bra för att orka med fredagens lektioner. Hoppas! Idag har väl varit som de andra dagarna i princip, förutom att jag mått mycket bättre. Har kikat lite One Tree Hill och börjat lägga fram lite grejer till Italien med, weii. Nu tänkte mamma och jag ta en liten lugn promenad runt kvarteret. För oh, min kondition alltså?!... Har blivit typ 0 i och med de här? Illailla.... Blir nästan anfådd av att gå upp för trappan här hemma heh. Inte bra. Aja, nu måste jag kila, puss.


myspyslåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0