Konstigt aprilväder.

Vadå att det började hagla och snöa tidigare ikväll?! Visst, man kallar det väl för aprilväder men tycker inte riktigt det var nödvändigt med snö för det.. Lyckligtvis hann jag i allafall precis innanför dörren efter min promenix innan det började. Annars hade jag nog inte varit så glad denna söndagskväll haha. Men nu gjorde jag ju det så de va bra! Har läst igenom svenskan en sista gång precis, nu är det bara att vänta och se hur provet går imorn.. 
Sista veckan innan påsklovet nu med, ska bli riktigt riktigt skönt med lov! Läääängtar.
Nu ska jag bara ta och packa skolväskan och fixa iordning mig, sen får jag äntligen krýpa ner i min mysiga säng-godnatt.
'


känner mig lite såhär just nu, lite sådär ganska så mycket trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0