Ingen tid att vila.

1279360-9-1315765485149-n700_large Tjena bloggen. Tydligen har min dator valt att strejka idag haha, det var ju kul. Så det får duga med ett inlägg från min telefon för tillfället. (+ en bild som fanns från innan.)  Det har varit full rulle för mig idag, orientering i vidingsjö imorse, gick fett bra för Fia och mig (!), sen språk i skolan och efter det både enskild sång och Scen och Kabaré ! Kom hem vid halv sju, käkade och satte mig sedan med svenskan, som jag hållit på med tills nu.. Tog lite längre tid än väntat hehe.  Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att orka med musiken och sen även resten av dagen !  Sov så gott, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0