Put your hearts in the air.


(Hur jag såg ut i Nkpg + att jag adderade ett halsband).

Bonjour mes amies.
Var på plats vid ryds motionsspår kl 9.10 imorse, redo för orientering. Körde med Evelina och Sofia och jag tyckte faktiskt det gick rätt bra för oss vilket känns iaf lite lungnande inför nästa onsdags "riktiga" orientering.. Fasar lite inför det..
Efter det bar det av till Folkungaskolans aula för att öva till en musikgrej som jag tror kommer bli så himla bra ! Läängtar !
Sen var min skoldag faktiskt slut, riktigt skönt. Kom hem vid halv två ungefär och har tittat lite på tv, käkat och pluggat lite. Nu ska jag och mamma sätta oss i bilen och åka och övningsköra lite. Kuuuul !


Kommentarer
Postat av: anna

snyggt du :)

2011-09-06 @ 20:00:31
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



NU HAR HÖSTENS NYHETER BÖRJAT TRILLA IN I SHOPPEN!



ALLTID FRI FRAKT HOS OSS!

2011-09-06 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0