INTERNET!

Heeej på er. Jag har hittat internet i lobbyn på hotellet, typ amaaaazzing haha! Efter massa strul med flyget landade vi trots allt här på Cypern, många timmar senare än bestämt men aja! Klockan var mycket när vi kom till hotellet, inte mindre än 05.00... Hade då ett lagom piggt o glatt humör kan jag säga haha. Nä.. Så jag gick raka vägen till sängen ! Sov ca fyra timmar och vid halv tio blev det frukost och sen ut i solen och gassa! Tror redan jag fått lite färg faktiskt, lyyycklig!! Det var riktigt fint väder idag, men det blåste en del, får se hur det blir imorgon ! Bilden är tagen med iphonen, därav kvalitén. Har fixat till den lite, men den ska i allafall visa en del utav vår utsikt från hotellet! Kraaam till er, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0