DAG TVÅ.

Idag har vädret varit lite blandat, det började med sol, sen blev det växlande mellan sol o moln i princip hela dagen. Medans det var fint väder men inte för varmt imorse, passade jag på att ta mig en springtur längs med strandkanten, underbart! På förmiddagen låg jag vid poolen o solade och lyssnade på musik. Stooor (y) på det! Vi gick efter det ner till havet och tog oss ett dopp, riktigt härligt i det klarturkosa vattnet och faktiskt varmare än i polen! Käkade lunch vid en restaurang längs stranden och gick sen tillbaka till hotellet och bytte om o fixade oss för att sedan strosa in mot Ayia Napas citydel. Kikade i några affärer, dock var några stängda, det är ju trots att söndag. Bättre lycka nästa gång! Vi råkade även gå in i nån konstig del av staden, typ spöklik med igenbommade hus, tomt på folk och mörkt, riktigt lusigt faktiskt. Vi gick snabbt därifrån vill jag lova haha. Strosade hemåt igen och har precis käkat, ska strax klå övriga familjen i biljard tänkte jag haha, får väl se hur det kommer gå..
Ha en bra söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: fia

gillar att du bloggaaar! blogga mycket och lägg upp bilder till oss här hemmaa tihii. puss

2011-10-31 @ 17:46:47
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0