Iiiiiiidaaa här

Hallå där i solskenet! Ida här, tänkte lägga in ett snabbt inlägg om min kära vän Malins dag. Svettig och stressigt skulle jag sammanfatta den. En mysig lunch i det fina vädret under ett rosa träd hon blev himla fascinerad av hann hon med innan det var dags att dra spurten till bussen för en svettig löprunda i Ryds lömska skogar. Malin var duktig och sprang, jag gick. Snabbt hem med första buss, löpet hem, megasnabb dusch och käk för att sedan skynda iväg till bussen in till stan igen. Ibland är med mindre roligt att bo i Berg måste jag säga... Just nu sitter hon bakåtlutad i en illaluktande buss utan ac på väg mot äventyr på Korpvallen. På återseende Kram Ida

Kommentarer
Postat av: fia

fett tufft right ?

haha sköön ida!

2011-05-10 @ 21:01:02
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0