Le test de francais est fini!

Som ni ser (om ni kan franska haha) (+ att det vore bra om jag har stavat rätt ?) så är franskaprovet nu klart och fördigt, helt och hållet. Ni kan ju bara gissa hur bra det känns med det ur vägen? Nu har jag faktiskt ingen läxa eller något prov på hela veckan förutóm företagsekonomiprovet som jag ska göras på onsdag i och med att jag inte gjorde det i fredags. Men sen, inga fler prov eller läxor denna vecka!

När jag kom hem från stallet idag blev jag så grymt sugen på smoothie så det ställde jag mig och fixade till. Lite fina, vet jag väl inte om de blev menmen, bilder.
Nu ska jag sööva. PÖSS.


Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en härlig dag! :)

2011-03-22 @ 15:43:32
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0