Det var en dag på stranden.

Hemma igen och dagen blev precis så underbar som jag hade hoppats och trott, vi klarade oss dessutom utan regn, förutom på bussen hem. Nice. Sol och bad, käk och glass, ping-pongspel (roligast av allt hah!) och frisbeekastning.

Nu är man något brunare, och något tröttare, och efter att ha spenderat de senaste fyra-fem dagarna i solen så ska jag nog vara hemma o sega lite imorgon. Kanske en sväng till gymmet med, hurtigt eller vad haha? Är hundvakt tills på lördag med så några promenader blir det troligtvis, om sega hunden orkar haha.  

Vill till Stockholm också!! Men frågar är inte om utan när. Vi får se !
Vilket random inägg det här blev känner jag.. Aja, hej då, nu ska jag checka läget med tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0