Jag glömer aldrig dina hemligheter.

HEJ !
Hur är det med er ? Vilket jäkla oväder det var inatt har jag fått höra ? Läskigt. Men konstigt nog lyckades jag sova mig igenom hela ovädret, vaknade inte en enda gång inatt. Skönt med sömn. Vet inte vilket humör jag hade haft idag om jag inte hade fått sova, var så jäklans trötter när jag kom hem efter Varberg.
På tal om Varberg, har haft det grymt bra ! Den där familjen är bra härlig haha ! (På ett bra sätt!) Och tack Fida och Lisa för en härlig vecka  ! :) Bilder kommer.
Idag ska jag ta tag i lite tag i saker här hemma, och packa om väskan fär landet. Hej och hå, full rulle.

Oh juste.. Det slog mig just att min underbara, härliga, mysiga, gulliga, söta vän Karin snart åker?! Ett helt år. Ett helt år utan henne. :( Usch. Kommer inte blir kul att säga hej då, det kan jag lova. Men samtidigt är det svårt för jag vet ju att hon kommer ha ett så fruktansvärt bra år i USA, det kommer bli så otroligt lärorikt för henne och ett minne för livet. KRAM på dig Karin i vilket fall. Oj vilket osammanhängande inlägg de blev nu heh. Fick med lite av varje. Aja.
PUSS


jag och tjejerna i Varberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0