I'm packing a väska for Danmark.

Bra engelska/svenska det där, tyckte de va lite roligt bara, that's why den dåliga medningen. Oj, där kom det igen haha. Håller i vilket fall som helst på att packa för full rulle, och funderar för tillfället på vad man ska åka i för kläder i morgon? Tåls att tänka på.
Nu måste jag fortsätta!

Tror förresten att uppdateringen kommer ligga på en ganska så låg nivå under min vistelse i Danmark, men jag vet i allafall att det kommer finnas tillgång till internet och dator på vårt första hotell i staden Århus(Aarhus), sen får vi se hur mycket tid jag har, men det är en annan sak !
Hörs imorgon bitti, innan jag åker !
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0