NEW IN.



Här har ni mina nyinköpta saker för dagen. En tröja och en ring.
En ring, jag vet. Ringar kan man köpa hur många som helst men jag var bara tvungen att köpa den. Den typ kallade på mig eller något haha, jag skojar inte den ba: -Köööp mig eller något haha! Älskar den sjukt mycket i allafall, jag tycker den är skitsnygg. Föreställ er den till en riktig sommaroutfit, typ shorts och ett linna och den här ringen. Seriöst, hur snyggt blir inte det!? Älska. Så det ser jag fram emot såhäääääär mycket. :)
Tröjan var jag inte säker på om jag skulle köpa, inte vet jag varför. Men tillslut så ba, äh skitsamma o så tog jag den i min hand. Slutsnackat. Förstår inte varför jag tvekade för jag har kollat in den innan när den kostade fullpris-350 spänn. Då tyckte jag inte det vart värt det men nu, när den var nere på 100 spänn, så blev den min! Happyface. 
Tröjan/Monkis rea
Ring/BikBok

GILLAR NI DEM?

Kommentarer
Postat av: V

like it!

2011-01-27 @ 19:48:40
URL: http://niondejanuari.blogg.se/
Postat av: hanka

åh tack söta du! Ja, det tycker jag allt. Den är riktigt fin och enkel :)

2011-01-27 @ 20:54:06
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0