Girlsnight

Nu håller jag på o fixar mig för fullt här hemma, ska nämligen iväg till Ljungsbro till Tove och ha tjejmiddag/tjejkväll med lite goa brudar. Tjejerna kommer med bussen om typ 45 minuter så då borde jag vara klar att springa till bussen och hoppa på jag med känner jag haha. Stresssiigggt!
Sen kommer även Mariam sova över här med :)


Här får ni en outfitbild från i veckan, hinner inte ta någon ny nu precis men självklart åker systemen med till Tove ikväll.
Och ja, jag ska sliuta ta outfitbilder i mitt rum vid min säng för er som undrar haha. I allafall inte bara där. Jag känner i allafall att jag vill ta någon annan stans.

Ha en bra kväll alla!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0