''-//

Halloj. Jag kan bara meddela att matteprovet nu är avklart, vilket är skönt som bara den! Underbart att få det åt sidan och att slippa behöva tänka på det. Har inte mycket jag är stressad för längra har jag kommit fram till. I allafall inte på ett tag. Nästa vecka är det företagsekonomiprov, ganska kul tycker jag så det gör inte så mycket. Det är bara svårt att hålla ordning på vad alla ord betyder och är, de är så lika. Nog om det, skolan tänker jag strunta i för en stund nu. :) Kom hem för en stund sen från stan. Har verkligen inte hunnit att gå på stan alls sen jag vet inte hur länge. Det har bara inte blivit så helt enkelt. Men vad tror ni händer när Malin ska gå på stan för första gången på länge då? Jo, hon shoppar såklart ;) Det blev inte så mycket men två saker som jag tänke försöka hinna lägga upp snart. Så fort jag har tagit kort på dem det vilj säga :) Kika in då. Kramm''

Tumblr_lfoszadpot1qgtebzo1_500_largeTumblr_lfoyfxqhpo1qdcke5o1_500_large5085179591_625bc5e748_z_large

BTW: Kolla gärna in på www.niondejanuari.blogg.se, en supermysig blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0