-.weheartit.-



oh tell me, hur härlig ser inte den här bilden ut?! solbränna, härliga nagellack och riiingar!
kärlek till bilden.

det är ju så man vill ha det nu. inte jävla 10 minusgrader och snö.
för mig får det mer än gärna bli sommar nu, dock måste snön vara tillbaka på söndag för då drar jag ju till härliga Funäsdalen för snowboard med mina fina brudar. kommer bli awesome.

sorry för bad uuppdatering btw, har varit tvungen att läsa min förbannade engelskabok som ska vara klart tills på fredag tillsammans med en sammanfattning på två dataskriva A4 på engelska.. weii (y) tror jag har läst dryga 40 sidor i täck ikväll. hurra. not.

en outfiitbild kommer!

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

riktigt härlig bild!

2011-02-16 @ 22:18:29
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0