It just takes some time.

Hola amigos. Leeget ?

Hade en rikgtigt härlig kväll igår ! Fullt med folk, både i kungsan och vid ågatan, vilket jag gillar! Det enda som saknades för att kvällen skulle vara komplett var lite exotisk värme i luften och en pojkvän, sen så, perfekt.

Idag har jag mest tagit det lugnt, solat och badat i det fina vädret som har varit. Har även spelat lite på mitt kära, rysligt ostämda gamla piano, hittade massa gamla noter när jag rotade runt i rummet.
Imorgon är det måndag igen (för er som inte redan visste haha) och dags för skola. Vad ska denna vecka erbjuda ? Ja, det får vi väl vänta och se.



härliga brudar det där, linnea och hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0