Here it comes.

Hade en mysig kväll med Linnea. Vi gick en sväng vid fina kanalen och sen hem till henne där vi bara satt och snackade. Nu är jag hemma igen för att, tro det eller ej - mitt sommarlov är från och med imorgon slut. Surt. Dock börjar jag min skolgång rätt lugnt och kul men en halvdags musikrep, helt okej. Fick ju till och med sovmorgon, klockan 08.30 ska jag befinna mig på skolgårdens område, 20 minuter senare än vanliga skoldar. WOW! Haha. Nu blir det lite fix inför morgondagen, sedan sängen.

Förresten-nej, har inte glömt. GRATTIS till mina två bästa tvillingar som fyller 17 bast idag ! Ett år kvar tills det jag vet ni längtar efter-18-årsdagen. Men håll ut, 17 bast är inte så dåligt det heller. Ni kan ju alltid tänka på mig som fortfarande är 16 om ni känner er små haha. Hoppas ni haft en grym dag båda två ! PUSS & KRAM från mig. ♥


hade ingen bättre bildfantasi så det fick bli denna i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0