GODNATT.

HEJSAN. Idag har jag sagt hejdå till Ebbsan som nu har åkt hem till Stockholm. Sorgligt att det kommer dröja innan jag träffar den tjejen igen.. Efter det blev det i allafall en tur med båten till Gryts varv för en glass, och sen till en ö, det var så jäkla varmt ute idag, solen stekte ! Åkte lite vattenskidor och bara tog det lugnt på eftermiddagen, och på kvällen tog mamma och jag ett dopp i havet.

Näni, nu börjar jag bli trötter, ska upp rätt skapligt imorgon med eftersom vi ska packa ihop och åka hem. Sov så gott !
Förresten... Det slog mig just: det är nästan precis endast en vecka kvar av sommarlovet. Usch vad det har gått fort. Fortaste sommarlovet någonsin tror jag nästan hah. Aja, sov gott som sagt !


Tumblr_lpj0uo3mgi1qh4swxo1_500_large
härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0