Första skoldagen.

Dagens första skoldag är nu avklarad och jag är hemma, hungrig som en varg, MAAT. Måste käka något nu asså.. Uppträdandet för de nya ettorna gick jättebra, men innan... sjukt. Jag var så himla nevös? Vet inte vad som hände, men förrutom det gick det jättebra!
Allt med skolan och klassen känns rätt bra dessutom, shemat-helt okej, mentorerna-rätt bra, det enda vi ska fixa nu är musiken.. Om det löser sig hyfsat smärtfritt skulle det vara grejjt. We'll se what happens. Ska käka lite nu som sagt och sen drar jag även iväg tills terminens första ridlektion ! Ska bli riktigt kul eftersaom jag inte ridit sen i höstas, då jag fick körtelfebern.. Men nu så, kul ska de bli !
Hörs sen !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0