For better or for worse.


frulle och OTH


mästerkocken fixar

Tjatja bloggeeeen. Haha, okej. Hej blooggläsare. Den sena updaten beror på att jag inte har varit hemma idag, utan på Ikano med mamma som var ledig idag. Rigtigt mysigt har vi haft det ! Dock blev jag lite irriterad då jag inte hittade det jag skulle ha... Sjukt irriterande.
Började dagen som jag slutade dagen igår, med ett avsnitt OTH och fil med hallon och flingor, bästa starten, inget snack hah. Sen bar det av till Ikano där vi var några timmar. När vi kom hem fick jag massa energi konstigt nog och ställde mig i köket och fixade mat (?) ovanligt vill jag lova, men säkert bra. Det blev pastasallad á la Malin, mycket gott om jaq får säga det själv heh, och familjen verkade ju tycka de var helt okej.
Har målat lite hyllor också som ska sättas upp i uterummet senare. 
Får se vad jag nu ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0