Days like that are not ok.

Ursäka för den sena uppdateringen idag men har haft fullt upp. Dessutom har jag precis tittat på "Terordåden i Norge" och kände väl att det var snäppet viktigare än den här nästan värdelösa bloggen. Så nu är jag lite omskakad igen efter att ha sett det där. Jsg förstår inte. Hemskt är det enda jag kan tänka. Tankar till Norge.

Har i allafall haft en liten fixardag här hemma och rensat garderoben, städat lite i rummet och fixat mina shorts, resultat kommer. Har suttit och fixat med shortsen i drygt två timmar nu och de är egentligen bara halvfärdiga... Suck. Får se om jag ens orkar försöka fortsätta eller om de får vara som de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0