TIDENGÅRFORTNÄRMANHARROLIGT

Good evening snyggingar. Ujj va tiden går när man har roligt (ehm, och tittar på OTH..). Det är vad jag har ängnat mig åt ikväll plus att jag har käkat lite gott med mina föräldrar också. Lugnt är det med i huset i helgen, brorsan har nämligen dragit iväg till Örebra för innebandykupp hela helgen, sounds good to me! Haha, naerå skoja bara, fast lite skönt är det allt.
Imorgon har jag hela förmiddagen uppbokad hos Magnusons, körkortsutbildning (eller vad det nu heter) på g, det ni. Kommer bli bra! Har hört att det är lite långtråkigt dock, vi får se hur det blir!



här har ni förövrigt min outfit igår. knästrumpor, beige troja + lite annat.

Kommentarer
Postat av: malinberg PHOTOGRAPHY

sv: Haha neej precis :) Men det är nog bättre i Linköping än i Rättvik där jag bor, hahah ;)

Hihi, tack tack!

Ja det är kul med foto :)

2011-04-08 @ 22:13:08
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: Neda MODE BLOGG

hej ! :D allt bra ?

2011-04-08 @ 22:44:30
URL: http://bluephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0