En bra plats på jorden.

Hey guys. Sämsta bloggerskan sitter här, jo jag vet. Men vi bestämde oss sabbt igår för att dra till sommarstället, därav ingen uppis. Sov där inatt men kom hem för en timma sen. Riktigt skönt att komma bort dit ibland känner jag. Jag märker hur mycket jag uppskattar det när man inte kommer dit så ofta, lööv it.
Träffade också lite härliga efterlängtade kompisar som man heller inte ser så ofta. 08:or.."suck".. (<- Ebba, Mikkis, till er haha)
Niceiga bilder kommer iaf så småningom!

Den tråkiga nyheten är väl dock att skolan börjar imorgon. Rätt orättvist och surt att min bror har studiedag då med måste jag säga.. Menmen, life's a bitch you know.
PEACE

Tumblr_lk7wtgvwak1qh24bno1_1280_large

bild från weheartit sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0