What's worth doing is worth doing well

Tjenaa!
Sitter i datasalen i skolan och väntar på att tjejerna sksa skriva färdigt sitt referatprov. Segt som fan!
Efter som jag slutade halv 10 idag och de andra har referatprov så har jag inte gjort speciellt mycket. Tänkte att jag kan va lite duktig i stället nu o skriva ut ett arbete från datan, men inte. Såklart så funkar inte skrivaren. Världen är på min sida. Verkligen.
När tjejerna är klara drar vi i allafall till Nkpg och träffar Anna.
Trevligt. :)

Ha det bra folket! kram

Ojoj vad jag längtar efter sommaren gott folk föresten. Eller vintern också men inte mitt imellan. Vår och höst, nej tack.


VS?



vilket gillar ni mest?

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv; Hahaha tack malin! det är så vi har det på estet ja ;)

2010-10-06 @ 15:14:39
URL: http://viiraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0