Lördag

Idag är det lördag gott folk och det är ju bara underbart! Jag har haft fullt upp idag med att först åka med mamma till stan och checka läget i kusinens nya lägenhet. Riktigt fint hade han fått till det. Sen åkte vi vi till hjärta till hjärta och lämnade massor med urvuxna kläder. Vi köpte faktiskt en härlig vit gamaldags spegel också. Myckt fin var den, mvet dock inte vart jag ska ha den.. Blir det konstigt om han har en vit spelgel på en vit vägg?
Va också och simmade här på eftermiddan. Jag säger bara en sak, jobbigt haha!

Men nu är jag lite smått irriterad måste jag säga. Familjen ska åka till landet och fixa lite inför vintern. Och varför i helvette måste jag hänga med då?! Fan va sur jag är, har verkligen (!) ingen lust att hänga med.. Det ända positiva då är väl att jag isåfall och bara kan fotta massor. Menmen, vi får väl se.. Kan ju inte säga att jag är den allra enklaste tånåringen här hemma just nu. haha! Pappa tar i allafall med datorn ut till landet om jag hänger med, så det är ju bra.
C ya.


Kommentarer
Postat av: einar

stackars lilla malin dåe! <3

2010-10-23 @ 22:20:18
Postat av: Malin

Hahaha! Jag vet einar, det är synd om lilla mig :p tack bubben för att du känner med mig! :) <3

2010-10-24 @ 15:36:43
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0