Whataboutit?

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
//RANDOMPICS// //NICEONES// meen, mycket insiperande måste jag säga!!

(inlägget som skulle in igår kom tyvärr inte upp, som ni kanske såg haha. vet inte vad som hände, men något slags fel blev det för det gick inte o ladda på bilder för mig. men nuu drar vi igång igen, inget bloggstillestånd här inte) :)

hemma från skolan nu, satt faktiskt kvar i biblioteket och pluggade matte i cirkus en timma i och med att vi har matteprov på fredag, b-e-a-utiful!
nu blir det lite oväxling dock med musikplugg en stund. om två timmar eller liknade drar ja in till skolan igen (öppet hus) och vi ska sjunga i trappuppgången. C YA LATERUS!

Kommentarer
Postat av: mikkan

duvet att det där är mitt rum va??

2010-11-17 @ 17:49:33
Postat av: malin

klart jag vet! :D

har du tagit bort din blogg förresten? bajs på dig..

2010-11-17 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0