Snön kom plötsligt i år!

Nämen ser man på, snön kom tidigt i år. Trevligt hörrni, eller hur. Undra hur många bloggare som inte skriver om snön idag?... Kan vi ju fundera på. :) 

Sön gjorde så att bussen fastnade i en snödriva på en av bushållsaplatserna när jag skulle hem idag. Busshållplattsen var väl ungefär en km från där ja bor och jag funderade faktiskt på om jag var tvungen att GÅ hem i det här dundervädret, kul. Busschafören va ute o kollade hur bussen satt fast och sen gasen i botten. Vi kom loss! Wii, ja slapp gå. Malin glad! :)

Meeen, gissa hur många gånger Malin halkade idag då på vägen hem från busshållsplatsen (typ 200 meter bort... emd sina omönstrade skor)? 4! Herre min gud säger ja bara haha (y)
Men nu är jag hemma i allafalli säkert behåll :)

Har snön gjort något för er idag? :)
 

SNÖIGT VÄRRE!

nu ska ja käka o sen dra till fia, slaggar där inatt me :) PUSSOKRAMSNÖBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0