wish you were made just for me

Åh så roligt det var idag. Att stå där på scenen och släppa loss, bara köra och det enda du gör förutom att sjunga och dansa är fokusera. Fokusera på sången och stegen. Adrenalinet pumpar som aldrig förr i kroppen och oj vad jag älskar det!


min dag visat i härliga bilder.

förövrigt då? jooni, ni skulle bara veta hur jag mår... ont i huvudet, hängig överlag och hur trött som helt. känns som om allt bara är i en dimma runt omkring mig. kan inte vara så bra det här. ska nog ta mig en liten powernap nu faktiskt, sova igen lite.


Kommentarer
Postat av: karin

och oj vad duktiga ni var!! <3

2010-12-21 @ 20:30:24
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0