Vet du om att jag vet?

Efter nerriggningen idag gick vi till HälsoFreak o käkade. Riktig god mat har de där, rekomenderas.
Nv1d ornade också fest nu ikväll som jag tyckte skulle bli skitkul att gå på, men med den extrema trötthet som jag har i kroppen och en kommande förkylning så gick inte mina planer riktigt så som jag hade tänkt. Fick strunta i festen och istället vara hemma och kurera mig, inte lika roligt men nödvändigt. Vill ju inte bli sjuk nu, lagom till jul, födelsedag och nyår, det skulle ju kännas lite onödigt måste jag säga.


bild tagen för några månader sen :)


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

fin header :)

2010-12-22 @ 01:42:31
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0