TOBEORNOTTOBE

Yo fokes!
Har verkligen haft fullt upp asså! Tyvärr som ni kanske har märkt är det bloggen som detta har drabbat, sorry guys. Förhoppningsvis blir det bättre snart, vid jullovet. Får se ;) Här har ni min gårdag och dagens så kanske ni har lite mer förståelse. :)

Gårdagens:
- prov
- skola
- lucia repetition
- lucia- och julkonsert
- plugga
- soooova.

Dagens:
- prov
- skola
- rep
- hem
- ingen nyckel
- vänta...
-kallt
- mamma kommer hem med nyckel
- Malin glad
- plugg...
- mat+namnstagsglass
- tv
-sova

Bara ett prov kvar nu då, på fredag, samhällskunskap. Annas är det musikrep så mycket som möjligt dagarna långa. Tänkte lägga upp lite bilder från de senaste dagarna som jag som sagt inte har hunnit lägga upp.


Nobelfika på skolan

namnsdagsfrulle :)


lucia-, julkonsert (kommer bättre bilder i veckan)

Kommentarer
Postat av: ebbsan från stor stan

gud va fina nobelfika ni fick jag fick nobelpriset istället! haha det var till ett projcet vi hade, ikväll hade vi "nobel" middag på skolan och min grupp vann! saknar dig malin vi ska ses på jullovet har jag bestämt! :P pusssiii <3

2010-12-16 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0