Home.

Hemma igen! Att gå på stan med Lisa och Gustav var kul, härligt med en kille som inte "bara vill därifrån" utan i allafall kan "leva med att gå på stan ibland" haha, am I right?
Hittade dock ingenting på rean men jag fick trots det med mig en tröja hem. En grå stickad maglång sådan till och med. Ur-snygg om jag får säga det själv! Kliar dock så in i ******* men det får jag väl leva med haha. Vill man vara fin får man lida pin heter det väl. ;)

Bion då? Jo den var superbra tyckte jag, verkligen! En härlig tonårsfilm med kärlek, sex och humor kan man väl säga. Men ni få allt ta o se den själva för att skriva om den här orkar jag inte hehe, lat som jag är. Men nu vet ni vad ni ska se på bio imorgon i allafall!: Easy A!




lite fler bilder ifrån filmen.


Kommentarer
Postat av: lisa o gustaaaaav

tack för en härlig dag på stan, tyvärr så hittar jag (gustav) heller ingen nyårs klänning men va fan, c'est la vie! p.s. J'aime Lisa

2010-12-29 @ 00:28:44
Postat av: sofia

säg inte att du köpt tröjan på H&M ? ;) ååh penn badgley är ju med i den filmen!! hoppas allt är bra ♥

2010-12-29 @ 05:05:09
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0