HEJMITTVINTERLAND.

hej. tror ni inte att jag är så otroligt förbannat smart så jag raderar bilderna jag var ute och tog idag? jo. gaaah va arg jag är på mig själv haha. jaja, då vet ni det i allafall. får se om jag hinner ta några imorgon, för då är det mycket malin ska göra.
jag ska åka till stan o köpa julklappar med bror min, och eventuellt åka till västervik.
får se hur allt blir! :)

nu har jag precis bakat lite härligt julgodis här hemma, chokladdoppade cornflakes. supergott och hur enkelt som helst!



gör så här:
- smällt choklad (en kaka eller så mycket som du känner för)
- häll i corneflakesen (så pass mycket så att alla corneflakesen täcks av choklad)
- lägg upp i små högar på ett fat eller liknande och låt stelna
KLART!

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

MUMS!!



s: aw, tack sötnos!

2010-12-23 @ 02:23:40
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0