frittfall, vilda musen, jetline..

Hej!
Har nu sovit ut ordentligt efter gårdagens många händelser.
Måste säga att det är inte lätt att vara på Gröna Lund med tre sringande, pratande, skrattande småttingar i hälarna, hehe.
Ni vet inte vilken mes jag är när det gäller BergochDalbanor heller men igår åkte jag faktiskt två stycken. "Vilda musen" och "Jetline"! :D tummenupp!

Jag har också hunnit med att:
-Tappa bort lillen(!!!)
-Få PANIK! ;)
-Leta (som in i helvette) efter lillen(!)
-Leta lite till efter lillen(!!)
-Hitta lillen... Som tur var!


jag åkte frittfall :O


"jetline"

söt kusin!

söt kusin!

munk, doppad i choklad med lakritsströsel ;) mumma!

inne i spegelsalen :)

moi ^^


Kommentarer
Postat av: wictoria

Jetline & Vilda Musen är ju hur tråkiga som helst. Kvasten är inte heller läskig, går sakta. Men Insane, åååååh hur underbar som helst!! Och jag vågar åka den, men inte fritt fall.

2010-08-06 @ 16:12:27
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0